Selasa, 10 Julai 2012

Identiti Lelaki Mengamuk Di Putrajaya Terbongkar


Nama yang digunakan adalah Jaya Negara. Penulisan terakhir di blognya bertajuk HIDUP DAN MATI....... apa yang dipertaruhkan.

Pening kepala aku membacanya. Bahasa yang digunakan nak kata tinggi, tidak juga, tapi berbelit-belit mengalahkan kata-kata DS Anwar.

Ayat-ayat Al-Quran yang dipaparkan sebagai dalil menyokong hujahnya mengalahkan PAS dan DAP ketika berceramah.

Semua dibedalnya, UMNO, Najib, Ustaz Kazim Elias pun kena jugak, Nik Aziz pun kena sembur, Sultan, Menteri Besar, habih kena..mufti-mufti pun jadi mangsa! Polis macam biasa dianjingkannya...

Pegangan jenis apa pun aku kurang pasti...syiah pun ke laut jugak...Ayah Pin jauh sekali!

 Ini profil dalam blog beliau (Ehsan Mesin Taip Buruk)


Membaca blog jayanegara, mungkin agak memeningkan kepala, namun dengan sedikit pembacaan di setiap entri, “kemungkinan” ianya mampu memberikan sedikit bayangan kepada sifat sebenar lelaki ini.
Khalil Afandi Hamid, 47, bapa kepada seorang anak dan Muhdalina Ahmad, 28, ibu kepada 2 orang anak telah di tembak oleh pihak polis berikutan kes amuk yang terjadi di bangunan JPM Putrajaya semalam.
Terdapat satu tulisan di blog jayanegara yang mungkin memberikan jawapan kepada persoalan sama ada dia Imam Mahadi atau sebaliknya. Tulisan tersebut seperti dibawah;
Jayanegara Blog Lelaki Yang Mengamuk Di JPM

Namun, ada juga pengikut yang turut berbahasa seperti dia...lagi pening!

Leave a reply

Older Post Home

Tiada ulasan:

Catat Ulasan